Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Şirket, 2025/09 döneminde hasılatını geçen yıla göre %13,8 artırarak 165,7 milyar TL’ye yükseltmiştir. Satışların maliyeti %4,9 artışla 95,1 milyar TL olmuştur. Hasılat artışının maliyet artışını önemli ölçüde aşması sonucunda brüt kâr %28,5 artışla 70,6 milyar TL’ye çıkmıştır. Brüt kâr marjı %37,8’den %42,6’ya yükselmiştir. Faaliyet giderleri yıllık bazda yalnızca %1,1 artış göstermiştir. Buna karşın, diğer net esas faaliyet giderleri 1,69 milyar TL artarak 4,62 milyar TL’ye yükselmiştir. Bu iki kalemdeki toplam 2,06 milyar TL’lik olumsuzluğa rağmen, brüt kârdaki 15,6 milyar TL’lik güçlü artış sayesinde esas faaliyet kârı %64,6 yükselerek 34,7 milyar TL olmuştur. FAVÖK yıllık bazda 14,2 milyar TL artışla 69,6 milyar TL’ye ulaşmıştır. Esas faaliyet kâr marjı %14,43’ten %20,87’ye, FAVÖK marjı ise %38,00’den %41,99’a yükselmiştir. Faaliyet dışı kalemlerde; net yatırım faaliyet gelirleri 3,87 milyar TL’den 1,24 milyar TL’ye düşerken, net finansman giderleri 27,49 milyar TL’den 18,35 milyar TL’ye gerilemiştir. Vergi gideri 9,08 milyar TL’den 10,11 milyar TL’ye çıkmıştır. Ayrıca, TFRS 9 kapsamında değer düşüklüğü zararları 193,7 milyon TL artarken, TMS 29 kaynaklı net parasal pozisyon kazancı 10,08 milyar TL azalmıştır. Bu kalemlerin toplam etkisiyle faaliyet dışı tarafta 4,8 milyar TL’lik olumsuzluk oluşmuştur. Ancak esas faaliyet kârındaki güçlü artışın desteğiyle net kâr %69,4 artışla 21,3 milyar TL’ye yükselmiştir. Net kâr marjı %8,65’ten %12,87’ye çıkmıştır. Operasyonel açıdan: Sabit hat segmenti hasılatı %12,9 artışla 101,7 milyar TL’ye yükselmiş, toplam hasılat içindeki payını %61,4’e çıkarmıştır. Mobil segment hasılatı %16,8 artışla 70,7 milyar TL’ye ulaşmıştır. Konsolide düzeltme ve eliminasyonlar 5,06 milyar TL’den 6,73 milyar TL’ye yükselmiştir. ARPU (kullanıcı başına ortalama gelir) performansları genel olarak güçlü seyretmiştir. Sabit genişbant segmentinde ARPU 44,2 puan (%12,6) artarken, Ev TV segmentinde 13,6 puan (%13,7) yükselmiştir. Sabit ses ve mobil faturalı segmentlerde 7,9 puanlık artış görülmüştür. Sadece mobil faturasız segmentte 17,7 puanlık düşüş olmuştur. Buna rağmen mobil karma ARPU, faturalı segmentin katkısıyla 5,2 puan artmıştır. Doğrudan giderler, arabağlantı giderlerindeki %21,6’lık düşüşe rağmen, şüpheli alacak giderlerinin %132,2 ve cihaz-teknoloji satış maliyetlerinin %41,4 artmasıyla toplamda %14,6 yükselmiştir. Arabağlantı giderlerindeki düşüş, mobil çağrı sonlandırma tarifesindeki (MTR) regülatif indirime bağlıdır. Revize edilmiş 2025 yılı beklentileri: Konsolide gelir büyümesi (UFRYK 12 hariç) tahmini %10 olarak korunmuştur. FAVÖK marjı beklentisi %41,5’e yükseltilmiştir (önceki %38–40 bandından). Yatırım harcamalarının satış gelirine oranı tahmini %29 seviyesinde sabit kalmıştır
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri