Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Migros (MGROS), 3Ç25’te beklentilere paralel 106,9 milyar TL ciro, beklentilerin üzerinde 7,6 milyar TL FAVÖK ve 3,9 milyar TL net kâr açıkladı. Ciro yıllık %8, FAVÖK %24 artarken, net kâr %6 geriledi. 9A25 döneminde ise ciro %7 artış, FAVÖK %41 artış, net kâr %24 düşüş gösterdi. Şirket, sezonluk mağazaların katkısıyla güçlü satış performansını sürdürdü. Toplam FMCG pazarında 50 baz puan, modern FMCG pazarında 60 baz puan pazar payı kazandı. Birebir mağazalarda müşteri trafiği %0,8, sepet büyüklüğü %3,4 arttı. Online kanalların satışlardaki payı %20,4’e ulaştı. 2025 yılı için 250 yeni mağaza açma hedefi korunurken, 3Ç25’te 65, 9A25’te toplam 187 mağaza açıldı. Eylül 2025 itibarıyla mağaza sayısı 3.730’a yükseldi. Brüt kâr marjı %24,4’ten %25,1’e, 9A25’te ise %22,7’den %24,4’e yükseldi. Stoklardaki enflasyon düzeltmesi etkisinin azalması ve vadeli alım maliyetlerinin düşmesi marjlara olumlu yansıdı. Sonuç olarak Migros için 871 TL hedef fiyat korunmuş ve hisse “AL” önerisi Hisse Önerileri listesinde tutulmaya devam edilmiştir.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri