Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Mavi için AL önerisinde bulunuyoruz. 12 aylık hedef fiyatımız 120 TL, bu da %64’lük bir yükseliş potansiyeline işaret ediyor. Yeni mağaza açılışlarının, şirketin büyümesinin ana itici gücü olması bekleniyor. 9A24 itibarıyla, Mavi'nin Türkiye'deki ortalama mağaza büyüklüğü, 2015 yılındaki 419 m² seviyesinden 529 m² seviyesine yükseldi. Ancak, zorlu makroekonomik koşullar ve düşük tüketici güveni göz önüne alındığında, yakın vadede benzer mağaza satışlarında ciddi bir büyüme öngörmüyoruz. 2025 yılı için gelirlerde %5’lik bir büyüme tahmin ediyoruz. Yüksek baz etkisi ve zayıf talep koşulları nedeniyle, 1Ç25 performansının 3Ç24 ve 4Ç24 dönemlerine benzer bir seyir izlemesi bekleniyor. Bununla birlikte, 2Ç25 itibarıyla satışlarda kademeli bir toparlanma görmeyi öngörüyoruz. Yabancı markaları daha rekabetçi hale getiren güçlü Türk Lirası'na rağmen, Mavi son birkaç yılda pazar payını artırmayı sürdürdü. Şirket yönetimi, perakende satışlarının Kasım ayından Ocak ortasına kadar yıllık bazda %46 arttığını ve online satışların nominal olarak %58 oranında yükseldiğini duyurdu. 4Ç24 finansallarını etkileyecek olan asgari ücret artışı ve fiyatlandırma üzerindeki zayıf talep baskısı nedeniyle, 2025 yılında kârlılıkta bir düşüş bekliyoruz. Bu doğrultuda, 2025 yılı için FAVÖK marjının yıllık bazda 150 baz puan daralarak %16,6 seviyesine gerilemesini tahmin ediyoruz. Ancak, enflasyon muhasebesinin olumsuz etkisinin azalmasıyla birlikte, yılın ikinci yarısında olumlu bir sürpriz yaşanabileceğini değerlendiriyoruz.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri