Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Doğan Holding (DOHOL), 2025 yılının ikinci çeyreğinde (2Ç25) 75.413 milyon TL net kâr açıklayarak kâra geçti. Ancak, parasal kazanç/kayıp kaleminde oluşan 772 milyon TL'lik kayıp kârı sınırladı. Finansal ve Segment Bazlı Gelişmeler Gelirler ve Kârlılık: Satış gelirleri, yıllık bazda %0,3 artışla 13,12 milyar TL'ye yükselirken, toplam gelirler %4 büyüyerek 21,8 milyar TL'ye ulaştı. Doğan Trend Otomotiv hariç tutulduğunda ise gelir artışı %8 olarak kaydedildi. Şirketin uyguladığı maliyet kontrolü sayesinde brüt kâr marjı yıllık 3 puan artarak %16,27'ye yükseldi. Ancak, FAVÖK marjı, otomotiv segmentinin zayıf performansıyla %10,03'e geriledi. Otomotiv ve Diğer Segmentler: Otomotiv iş kolu hariç tutulduğunda, konsolide FAVÖK yıllık %40 artışla güçlü bir performans sergiledi. Yenilenebilir enerji segmentinde, Galata Wind'in kurulu gücü 354 MW'a ulaşırken, elektrik üretimi %12 arttı. Madencilik segmentinde Gümüştaş, üretimini %16 artırarak ve optimize edilmiş ürün karmasıyla %39 gibi yüksek bir FAVÖK marjı elde etti. Dijital finansal hizmetlerde D Yatırım Bankası'nın sermaye artırımı tescil edilirken, Hepiyi Sigorta kasko pazarındaki payını %4,1'e yükseltti. Otomotiv Sektörü: Çin menşeli araçlara uygulanan %60'lık ek vergi gibi düzenlemeler, Doğan Trend Otomotiv'in performansını olumsuz etkiledi. Binek araç satışları %67 gerilerken, artan stok tasfiyesi sayesinde gelirlerdeki düşüş %7 ile sınırlı kaldı. 2025 Yılı Beklentilerinde Revizyon Otomotiv sektöründeki düzenlemeler nedeniyle, Doğan Holding konsolide gelir ve FAVÖK beklentilerini TÜFE benzeri büyüme seviyesine revize etti. Önceki beklentilerde, finansman ve yatırım segmentleri hariç, TÜFE'nin üzerinde büyüme hedefleniyordu. Yönetim, bu revizyona rağmen stratejik büyüme alanlarına odaklanmaya ve portföy verimliliğini artırmaya devam ettiğini belirtti. Uzun vadeli hedef, Net Aktif Değer'de (NAD) sürdürülebilir artış olarak korundu.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri