Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Cazip büyüme fırsatı sunan güçlü değer önerisi: Koton, Türkiye giyim sektöründe tüm ana kategorilerde ilk üç sırada yer alan ve %3,3’lük pazar payıyla uygun fiyatlı moda alanında lider konumda bulunan bir giyim perakende markasıdır. Orta ve Doğu Avrupa, BDT, KİK ve Afrika'daki güçlü varlığı ile 32 ülkede (e-ticaret dahil +70) faaliyet gösteren şirketin uluslararası gelirlerinin payı %30’a ulaşmıştır. Şirket, orta vadede, uluslararası büyümesini sermaye yoğunluğu düşük franchise modeline odaklanarak ve çoklu kanal stratejisini geliştirerek desteklemeyi planlıyor. Şirket, mevcut 447 mağazasına ek olarak 2028 yılına kadar 130-150 yeni mağaza (2025: 25 yeni mağaza) açmayı hedefliyor. Büyümede aslan payının KİK, Orta ve Doğu Avrupa, Orta Doğu, Kuzey Afrika ve Hindistan başta olmak üzere uluslararası pazarlardan gelmesi bekleniyor. Yönetim uluslararası operasyonlarının payını orta vadede mevcut %30'dan %40'a ve e-ticaret operasyonlarının payını mevcut %11'den +%15'e çıkarmayı planlıyor. Güçlü büyüme stratejisinin yanı sıra, mağaza verimliliğinin iyileştirilmesi, karlılığın artırılması ve bilançonun güçlendirilmesi için de ilave adımlar atılıyor.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri