Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
2025'te orta tek haneli büyüme: Turkcell'in karma mobil ARPU'sunun 2025'te nominal olarak %40, sabit geniş bant ARPU'sunun ise %53 artmasını bekliyoruz. Bu, yüksek paketlere geçirme performansı ve fiyat artışlarının ARPU üzerindeki gecikmeli etkisi sayesinde ortalama enflasyon tahminimiz olan %33,5'ten daha yüksek. 2025'te TÜFE'deki enflasyon düşüşüne rağmen, mobil segmentteki artan rekabet nedeniyle reel ciro büyümesinin 2025'e kıyasla daha düşük olmasını bekliyoruz. • Turkcell'in 2025'te hibrit fiyatlandırma stratejisi benimsemesini bekliyoruz. Bu strateji sayesinde şirket, daha fiyat duyarlı müşteri gruplarında pazar payı yakalamak için kampanyalardan yararlanırken, premium müşteri segmentindeki nispeten yüksek ARPU seviyelerini korumayı hedefleyebilir. Şirket, son on yılda mobil kullanıcı tabanında yaklaşık %10 pazar payı kaybetti. Şirketin stratejik odağını ARPU büyümesinden alıp kullanıcı tabanı genişletmeye kaydırmasını bekliyoruz. Mobil kullanıcı tabanına yaklaşık 400 bin yeni ekleme bekliyoruz. Bu doğrultuda, müşteri edinimi ve 5G ihalesi ile ilgili duyurular için daha fazla pazarlama harcaması bekliyoruz. Bu sebeple orta tek haneli büyüme beklentisine rağmen, FAVÖK'ün neredeyse aynı kalacağına inanıyoruz.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri