Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Migros, 2025 yılının ikinci çeyreğinde (2Ç25) 281 milyon TL net kâr açıkladı. Bu rakam, piyasa ve bizim beklentilerimizin altında kaldı. Net kârdaki bu düşüş, artan finansman giderleri ve vadeli alım faiz giderlerinden kaynaklansa da, artan brüt kârlılık ve enflasyon muhasebesi kaynaklı parasal kazanç sayesinde kâr elde edildi. Şirketin satış gelirleri, TMS-29 enflasyon muhasebesi etkileriyle yıllık %5,7 artarak 91.696 milyon TL'ye ulaştı. Bu artışta, mağaza sayısının ve satış alanının büyümesi, fiyat indirim kampanyaları ve e-ticaret kanallarının pozitif katkısı etkili oldu. Online satışların, tütün ve alkol hariç toplam satışlar içindeki payı %20,7'ye yükseldi. Migros, uyguladığı stratejilerle pazar payını artırmaya devam etti. Modern hızlı tüketim ürünleri pazarındaki payı %16,8'e, toplam pazardaki payı ise %10,2'ye çıktı. Mağaza sayısı 193 adet artarak 3.683'e yükseldi. Finansal olarak, FAVÖK %5,4 marjla 4.996 milyon TL'ye ulaştı ve beklentilerin altında kaldı. Brüt kâr marjı ise %23,9 olarak gerçekleşti. Şirketin borçluluk tarafında ise önemli bir iyileşme gözlendi. TFRS-16 hariç net nakit pozisyonu yıllık %5 artışla 21.513 milyon TL'ye yükseldi. Migros, 2025 yılı için %8-%10 reel satış büyümesi ve %6 FAVÖK marjı beklentilerini korudu. Ayrıca, yıl sonu için 250 yeni mağaza açma ve %2,5-%3,0 yatırım harcaması/satışlar hedeflerini sürdürdü.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri