Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Doğuş Otomotiv, 2025’in ilk dokuz ayında (9A25) yurt içi hafif araç pazarında 108 bin adetlik (Skoda hariç 103 bin) toptan satış hacmine ulaşarak yıllık bazda 0,1 puan artışla %14,3 pazar payı elde etti. Şirketin yurt içi elektrikli araç pazarındaki payı ise %5 seviyesinde bulunuyor. Ağır ticari araçlar dahil toplam iç pazar büyüklüğünün 1,36 milyon adede ulaşacağı varsayımıyla, Doğuş Otomotiv’in 2025 yılında 2024’e kıyasla %3 artışla yaklaşık 150 bin araçlık (Skoda hariç) toptan satış hacmine ulaşması bekleniyor. 2025 yılı için konsolide satış gelirlerinde %4 büyüme, FAVÖK marjında ise 2,2 puanlık gerileme öngörülüyor. Filo satışlarındaki artış ve iç pazardaki yoğun rekabet nedeniyle, 2026 yılında satış hacminde %4 büyüme ve FAVÖK marjında 0,3 puanlık düşüş bekleniyor. Kâr marjlarının pandemi öncesi seviyelere dönmesi ve 5,7 milyar TL’lik yatırım harcaması planı dikkate alındığında, 2025 yılı için ek temettü ödemesi öngörülmüyor. Şirketin net borç pozisyonu, 2024 sonu itibarıyla 3,1 milyar TL iken, 2025 yılının ilk yarısı sonunda 19,7 milyar TL’ye yükseldi. Doğuş Otomotiv hisseleri için “TUT” tavsiyesi korunuyor.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri