Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Anadolu Grubu Holding (AGHOL), 2025 yılının üçüncü çeyreğinde 3,44 milyar TL net kar açıkladı. Net kar yıllık %12 azalırken, çeyreklik bazda %705 artış gösterdi. Satış gelirleri yıllık %2 azalarak 186,8 milyar TL’ye geriledi, ancak çeyreklik bazda %10 arttı. Meşrubat, perakende ve otomotiv segmentleri güçlü performans sergilerken, bira ile tarım, enerji ve sanayi segmentlerinde gerileme görüldü. FAVÖK yıllık %2 artışla 26,4 milyar TL’ye, FAVÖK marjı ise %14,16’ya yükseldi. Net kar marjı %1,84 olarak gerçekleşti. Segment bazında, bira grubu yıllık %7 satış düşüşü yaşarken, meşrubat grubu satışlarda %7, FAVÖK’te %11 artış kaydetti. Perakende tarafında (Migros) satışlar %8, FAVÖK %24 arttı ve mağaza sayısı 3.730’a ulaştı. Otomotivde satışlar %20 artarken, zarar 142 milyon TL’ye geriledi. Yılın son çeyreğinde de müşteri odaklı ve disiplinli büyüme stratejisinin sürdürüleceği, güçlü yönetişim yapısıyla “Vizyon 2035” hedeflerine ilerlenmeye devam edileceği belirtildi. Sektörde Net Aktif Değer (NAD) yöntemine göre AGHOL, 0,56 PD/NAD oranıyla iskontolu görünümünü koruyor. Güncel verilere göre hedef fiyat 42,51 TL’den 36,82 TL’ye düşürüldü.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri