Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
TMS 29 (Enflasyon Düzeltmesi) etkisi dışlandığında, Holdingin 'Hasılat'ında meydana gelen artış yüzde 80,3, 'FAVÖK' tutarındaki artış oranı yüzde 82,2 ve 'Net Kar' artışı yüzde 130,7 olarak gerçekleşmiştir. Grubun faaliyet gösterdiği segmentlerin tamamı bu başarılı performansta önemli bir rol oynamıştır. Meşrubat (Coca Cola) segmentinde ilk kez 4 milyar doları aşan satış gelirine ulaşılırken, Gıda Perakendeciliği segmentinde (Migros) güçlü ciro artışı ve pazar payı kazanımı ile başarılı bir yıl geçirilmiştir. Otomotiv segmentinde (Anadolu Isuzu, Çelik Motor, Anadolu Motor) ise hem yurt içi hem de ihracat pazarlarındaki olumlu performans ile güçlü finansallar açıklanmıştır. Grup finansallarındaki FAVÖK kırılımlarından, Meşrubat segmenti %50, Bira %29, Migros %11, Otomotiv %9 ve Tarım, Enerji ve Sanayi segmenti %2'lik pay almıştır. 2022 yılı sonunda 0,9x seviyesinde olan konsolide net borç/FAVÖK rasyosu, 2023 yılı sonunda 0,6x'a düşmüştür. Holding, bilanço yapısı olarak büyük bir dönüşüm sürecini başarıyla sürdürmektedir. Raporun tamamına 'RAPORLAR' sayfasından ulaşabilirsiniz.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri