Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Şirketin Beğendiğimiz Yönleri: • Şirketin güçlü mağaza büyümesi, etkin maliyet yönetimi ve stratejik mağaza formatı ile Türkiye perakende sektöründeki avantajlı konumu nedeniyle önümüzdeki dönemde büyüme hedefleri ve stratejileri ile sektördeki konumunu sürdüreceğini düşünüyoruz. • FİLE markası ve yurtdışındaki Fas ve Mısır operasyonları, şirketin uluslararası alandaki etkisini güçlendirmektedir. Gıda enflasyonunun etkisiyle, tüketicilerin düşük maliyetli ürünlere yönelmesi BİM için fırsat yaratmakta, şirketin kendi markalı ürünlerinin satış payını artırmaktadır. • BİM’in kendi markalarına ait ürünlerin net satışlara oranı yılın üçüncü çeyreğinde %58 (2Ç24 %58), FİLE’nin kendi markalarına ait ürünlerin satışlarına oranı aynı çeyrekte %33 olarak gerçekleşmiştir. Kendi markalı ürünleri ile sektörde önemli konumda olan şirketin, artan iç talep ile birlikte güçlü bir performans göstermesini öngörmekteyiz. • Yurt içi ve yurt dışında mağaza büyümeleri: BİM’in yurt içindeki mağaza ağındaki büyüme, hem operasyonel hem de finansal olarak özsermaye karlılığını desteklemesi bakımından olumlu değerlendirilebilir. Şirket 3Ç24 döneminde 253 yeni mağaza açılışı gerçekleştirerek toplamda 13.377 mağaza sayısına ulaşmıştır. • Şirketin yüksek nakit varlıkları, düşük finansal risk taşıması ve sağlam mali yapısı, operasyonlarının sürdürülebilirliğini desteklemektedir. Aynı zamanda etkin maliyet yönetimi ve uluslararası operasyonlarındaki başarısı, gelecekteki performansını daha da güçlendirebilir. • BIMAS, son bir yıllık süreçte endeksin %35,12 üzerinde performans göstermiştir. Son verilere göre 13,74 F/K ve 2,93 PD/DD ile işlem görmektedir. • BIMAS için 12 aylık hedef fiyatımızı 443,5 TL’den 715 TL’ye revize ederek ‘AL’ önerisi ile portföyümüzde devam ettiriyoruz.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri