Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Şirket 2Ç25 Finansal Sonuçları Değerlendirmesi Şirketin ikinci çeyrek net kârı, bizim tahminimize paralel, konsensus beklentisinin ise %3 üzerinde gerçekleşti. Yıllık marj daralması ilk çeyrekteki -4,2 puandan ikinci çeyrekte -3,4 puana geriledi. Ancak, bizim beklentimiz marj daralmasının -2,7 puana inmesi yönündeydi. 2025 Yılı Görünümü Şirket, 2025 yılına ilişkin beklentilerini koruyor. Son yapılan fiyat artışları ve yılın ikinci yarısında (2Y) satılan malın maliyetindeki baz etkisiyle FAVÖK marjının yıl genelinde yatay kalması öngörülüyor. İlk çeyrekteki yüksek vergi giderinin azalması, zayıf yurt içi marjlardan kaynaklanan FAVÖK sapmasının büyük kısmını telafi etti. Hacim ve Marj İlişkisi Şirket, kârlılık odaklı bir strateji izliyor. İlk çeyrekteki %12'lik hacim artışı, ikinci çeyrekte %5'e düşerken, marj daralması -4,2 puandan -3,4 puana geriledi. Bu iyileşme, yurt içi pazardaki zayıflığa rağmen gerçekleşti. Yönetim, ikinci çeyrekte kâr odaklı stratejisini daha net bir şekilde vurguladı. Pazarlama Giderleri: Bu yıl Ramazan dönemi için pazarlama harcamalarının öne çekilmesi, yılın ikinci yarısında marj karşılaştırmalarını kolaylaştıracak. Girdi Maliyetleri: Girdi maliyetlerindeki baz etkisi, şirket lehine dönecek. Genel Değerlendirme Sonuçları nötr olarak değerlendiriyoruz. Hedef fiyatımızı 76,10 TL'den 76,70 TL'ye yükselterek, %48'lik bir potansiyelle "Endeks Üzeri Getiri" tavsiyemizi koruyoruz.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri