Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Giyim perakende sektörü, covid sonrası enflasyonist ortamda artan taleple güçlü 2022 ve 2023 yılları geçirmiştir. Ancak 2023 yılının ikinci yarısında enflasyonla mücadele kapsamında alınan tedbirler ve sıkı para politikaları, iç talepte yavaşlamaya yol açmış, sektörü negatif etkilemiştir. Bunun sonucunda ilk yarıda hızlı yükselen sektör hisselerinde kâr realizasyonlarına ve fiyat düzeltmelerine neden olmuştur. Sektörün 2025 yılında iç talep ve ihracat tarafında toparlanma, maliyet kaynaklı baskıların gevşemesi ile büyüme potansiyeline sahip olduğunu düşünüyoruz. Sektörün geleceği açısından, güçlü marka bilinirliği, ulaşılabilirlik, e-ticaretteki genişleme ve maliyet yönetimi önemli rol oynamaktadır. Bu bağlamda, MAVI sürdürülebilir büyüme stratejisi ve operasyonel başarısıyla sektörde öne çıkan şirketlerden biri olarak dikkat çekerken, SUWEN artan mağaza sayısı, büyüyen pazar payı ve kadın iç giyim segmentindeki güçlü performansıyla öne çıkmaktadır. Aynı zamanda DESA, deri ürünlerindeki ihracat odaklı büyüme stratejisi, marka bilinirliği ve katma değeri yüksek ürün portföyüyle sektörde dikkat çeken bir diğer şirket konumundadır. Detaylar için "2025 Görünüm Raporu"nu inceleyiniz.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri