Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Pegasus, 2025 yılının üçüncü çeyreğinde %31 artışla 52,4 milyar TL gelir, %14 artışla 18,3 milyar TL FAVÖK ve geçen yılın aynı çeyreğine paralel olarak 10,8 milyar TL net kâr açıkladı. Güçlü sezona rağmen birim bilet gelirlerinin beklentilerin altında kalması nedeniyle hedef fiyat 392,0 TL’den 368,5 TL’ye revize edilirken, “endeks üstü getiri” tavsiyesi korundu. Şirket, 3Ç25 itibarıyla yolcu sayısını yıllık %16 artırarak doluluk oranını %89,2’ye çıkardı. 9 aylık dönemde ise yolcu artışı %14, doluluk oranı %87,4 oldu. RASK (birim gelir) %14 düşüşle 4,47 EURc seviyesinde gerçekleşti. Misafir başına yan gelirler ise bilet gelirlerine kıyasla daha dirençli seyrederek %2 azalışla 29,7 Euro seviyesinde kaldı. Maliyet tarafında, euro bazında personel giderleri yıllık %2, yakıt giderleri %3 artarken, bakım ve amortisman giderleri sırasıyla %14 ve %26 yükseldi. Yakıt fiyatlarındaki gerileme sayesinde CASK %4 iyileşme gösterirken, yakıt hariç CASK sabit kaldı. Ancak birim kârlılıktaki düşüş FAVÖK marjını baskıladı. FAVÖK marjı 3Ç25’te 4,7 puan azalarak %35,9’a, 9A25’te ise 3,4 puan gerileyerek %26,6’ya indi. Şirket, 2025 yılı için arz edilen koltuk kilometre artışı beklentisini %14–16 seviyesinde korurken, RASK’ta %6–8 azalış ve yakıt hariç CASK’ta %3–5 artış öngörüyor. Yakıt fiyatlarının ılımlı seyri sayesinde toplam CASK’ta %1–3 azalış bekleniyor. Bu doğrultuda, Pegasus’un 2025 yılı FAVÖK marjı beklentisi %26–27 aralığından yaklaşık %26 seviyesine çekildi. 2024 yılı FAVÖK marjı %28,4 seviyesindeydi.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri