Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Şirket’in portföyünde yer alan AVM’lerdeki mağaza cirolarında 2024 yılının ikinci çeyreğinde yıllık %70,9 (önceki: %83,8) oranında artış gözlenmiş ve toplam ciro miktarı 11,5milyar TL’ye çıkmıştır. Diğer yandan, ziyaretçi sayısı %0,4 azalmış (Önceki: %1,3 oranında artış) 14,7mn kişiye düşmüştür. En yüksek orandaki artış %6,0 ile Mall of Antalya’da gerçekleşirken, Mall of İstanbul’da ziyaretçi sayısındaki artış %1,9 olmuştur. Diğer yandan, Zafer Plaza, Deepo Outlet, Korupark’taki ziyeretçi sayılarında gerileme sırasıyla %1,3, %8,7 ve %2,5 oranında gerçekleşmiştir.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri