Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Hedef Fiyat ve Tavsiye: 12 aylık hedef fiyat 67 TL'den 77 TL'ye yükseltildi ve "AL" tavsiyesi sürdürüldü. Hasılat (Ciro) Performansı: 3Ç25'te 6.884 milyon TL net satış geliri ile hem kurum hem de piyasa beklentileri aşıldı. Ciro, bir önceki yıla göre %18, bir önceki çeyreğe göre %14 arttı. Bu artışta mağaza sayısı, canlı yurt içi talep ve yükselen satış adetleri (3Ç25'te yıllık %20,8 artışla 27,4 milyon ürün) etkili oldu. 2025 yıl sonu ciro beklentisi 25.380 milyon TL'ye revize edildi. Yıl sonu mağaza sayısı hedefi 295 (Ekim itibarıyla 289). FAVÖK: 3Ç25'te 981 milyon TL ile beklentilerin bir miktar altında kaldı (kurum tahmininin %12, piyasa ortalamasının %10 altında). Bu düşüşte brüt kâr marjındaki daralma (3Ç25 FAVÖK marjı %14,2; 3Ç24'te %18,6 idi) etkili oldu. Ancak 9A25'te FAVÖK, yıllık %23,1 artış kaydetti ve 9 aylık FAVÖK marjı (%12,6) geçen yılın aynı döneminin (%11,6) üzerinde seyretti. Net Kâr: 3Ç25'te beklentilerin oldukça üzerinde, 113 milyon TL net kâr (iştirak gelirleri hariç) açıklanarak net zarardan net kâra geçildi. Bu güçlü performansta artan finansman gelirleri ve parasal kayıptan kazanca dönüş etkili oldu. Şirketin 2025 yılını 144 milyon TL net kâr ile tamamlaması bekleniyor. Büyüme Stratejisi: Mağazacılık ağını istikrarlı şekilde genişletme trendinin sürmesi bekleniyor. Uluslararası genişleme stratejisi kapsamında İngiltere pazarında varlığını güçlendirirken, Kuzey Irak (Erbil, Süleymaniye, Duhok) pazarına açılma adımları hızlandı. Erbil'deki ilk fiziksel mağazanın 1Ç26'da açılması öngörülüyor. Şirketin 2030 yılına kadar yurt içi ve yurt dışında toplam 420 mağazaya ulaşma hedefi bulunuyor.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri