Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
3Ç25’te şirketin satış gelirleri yıllık %16 artışla 22,4 milyar TL olarak gerçekleşti (Gedik: 21,5 milyar TL). Satışların maliyeti %19 yükseldi ve brüt kar marjı 203 bp daralarak %4,2 oldu. FAVÖK %35,3 azalarak 563 milyon TL (Gedik: 688 milyon TL) ve FAVÖK marjı 199 bp düşerek %2,5 seviyesinde gerçekleşti (3Ç24: %4,5). Net kar 109 milyon TL (Gedik: 78 milyon TL) ile yıllık %130,3 artış gösterdi. Finansal gelirlerdeki %51’lik düşüş ve finansal giderlerdeki %4 artış net karı bir miktar baskılasa da, vergi giderlerindeki %96’lık azalma ve zayıflayan parasal kayıplar karlılığı destekledi. Operasyonel marjlarda sınırlı gerileme gözlenirken, bilançonun güçlü yapısı ve net nakit pozisyonu korunuyor. Genel olarak, operasyonel baskılara rağmen net kâr tarafındaki iyileşme sınırlı pozitif olarak değerlendirilmektedir.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri