Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
3Ç25 sonuçlarını, operasyonel iyileşme eğiliminin güçlenmesi açısından oldukça pozitif değerlendiriyoruz. Brüt ve FAVÖK marjlarındaki toparlanma, fiyatlama disiplini ve ürün karmasındaki iyileşme ile desteklendi. Şirket, binek ve hafif ticari segmentlerde pazarın üzerinde büyüme sağlayarak (Skoda dahil 9A25: yıllık +10%, 135 bin adet) marka momentumunu korudu. Özkaynak yöntemiyle kaydedilen iştirak katkısı (özellikle Yüce Auto/Skoda ve VDF) net kârın toparlanmasında etkili oldu. Öte yandan, işletme sermayesi üzerindeki baskı sürüyor; stoklar yılbaşından bu yana %113 artarken, net borç TL 23,8 milyara yükseldi ve nakit dönüşümü zayıf kaldı. Bu stok birikimini yönetimin iç pazar görünümündeki güçlü talebe yönelik proaktif pozisyonu olarak değerlendiriyoruz. Şirket, yıl sonu pazar beklentisini >1,1 milyon adetten ~1,3 milyon adete, kendi satış beklentisini >135 bin adetten >150 bin adete yükseltti. Önümüzdeki dönemde marjların korunma/iyileşme eğilimi ve stokların kademeli normalleşmesi, hisse performansının temel belirleyicileri olacaktır.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri