Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Şirketin 3Ç25 dönemi için konsensüs beklentileri; 9 milyar TL satış geliri, 258 milyon TL FAVÖK ve 376 milyon TL net zarar yönündeydi (Gedik tahmini: 10,1 milyar TL satış, 682 milyon TL FAVÖK, 376 milyon TL net zarar). Zırhlı araç teslimatlarının bu çeyrekte gerçekleşmemesi nedeniyle sonuçlar zayıf kaldı. 9A25 döneminde yurtiçi satış gelirleri %13,9 artarak 13,7 milyar TL’ye, ihracat gelirleri ise %3,4 artışla 18,9 milyar TL’ye yükseldi. İhracat, toplam satışların %62’sini oluşturdu. Kamyon satışları, yeni pick-up modeli ve zırhlı araç ihracatları gelir artışında etkili oldu. Zırhlı araçların toplam satışlardaki payı geçen yıl %10 iken, 2025’in ilk dokuz ayında %17’ye çıktı ve yıl genelinde daha da artması bekleniyor. Birikmiş sipariş büyüklüğü 857 milyon euro seviyesinde (tamamı euro cinsinden) olup, büyük kısmını Romanya zırhlı araç projesi oluşturuyor. Net borç yıllık bazda %34 artarken, düşük FAVÖK nedeniyle Net Borç/FAVÖK oranı 14,6x seviyesinde. FAVÖK’ün artışıyla bu oranın normalleşmesi bekleniyor. Borcun büyük bölümü TL cinsinden ve yarısının vadesi bir yıldan kısa. Şirket, savunma ve yolcu taşımacılığı alanında güçlü sözleşmelerle sürdürülebilir büyümesini sürdürmektedir. Hisse, 2025 tahminlerine göre 15,1x FD/FAVÖK ve 2026 tahminlerine göre 7,0x FD/FAVÖK çarpanlarıyla işlem görmektedir.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri