Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
2024 yılında hem PGSUS (ASK büyümesi %12-%14) hem de THYAO (ASK büyümesi %10) için devam eden kapasite artışı öngörülmektedir. 2024 yılında yolcu gelirlerinin, yüksek baz yılı etkisi nedeniyle baskı altında kalması beklenmektedir. Yüksek personel giderleri ve diğer maliyet kalemlerindeki gecikmiş fiyat ayarlamaları nedeniyle yakıt harici CASK’da orta ila yüksek tek haneli artış öngörülmektedir. PGSUS ve THYAO’nun 2024’ün ilk yarısı itibarıyla %50 yakıt hedge oranlarına sahip olması beklenmektedir. THY, 2024 yılında %8 yıllık artışla 22.7 milyar ABD doları konsolide gelir elde edecek olup, 2019’daki pandem öncesi seviyeye benzer şekilde %23,5 EBITDAR marjı elde edecektir. Yolcu gelirlerinin normalleşmesi ve yüksek baz yılı nedeniyle EBITDAR marjında yıllık 5,5 puanlık bir düşüş beklenmektedir. 2024 için kargo gelirlerinde yıllık bir iyileşme öngörmedik. Ancak Kızıldeniz’deki gerilimlerden kaynaklanan kargo gelirlerinde bir artış, THYAO tahminlerimizde yukarı yönlü potansiyel yaratabilir. Yolcu gelirlerindeki normalleşmeye rağmen, PGSUS’un 2024’te %15 yıllık artışla 3,06 milyar euro gelir elde etmesini bekliyoruz. Bu artış, yolcu başına ek gelirlerde orta ila yüksek tek haneli artış, PLF’de beklenen 3 puanlık iyileşme ve %13 kapasite büyümesiyle desteklenecektir. 2024 yılı için PGSUS’un FAVÖK marjını, 2019’daki %33,3 ve 2023’teki %31,3’e kıyasla %29,5 olarak tahmin ediyoruz. 2Ç24 finansallarını takiben tahminlerimizi inceleyerek PGSUS.IS hedef fiyatımızı hafifçe 240,95 TL/hisseden 256,60 TL/hisseye yükselttik. Ancak sınırlı yukarı potansiyel nedeniyle PGSUS.IS hisseleri için TUT tavsiyemizi koruyoruz. THYAO ve PGSUS için sırasıyla 6,5x ve 6,0x hedef 1 yıllık ileri FAVÖK çarpanları kullanıyoruz.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri