Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Sonuç: Şirket, 1Ç25’te 14.419 milyon TL satış geliri (Konsensüs: 13.918 milyon TL; Gedik: 14.084 milyon TL; yıllık artış: %34), 3.405 milyon TL FAVÖK (Konsensüs: 3.483 milyon TL; Gedik: 3.521 milyon TL; yıllık artış: %25) ve 1.738 milyon TL net zarar (Konsensüs: -577 milyon TL; Gedik: -382 milyon TL; 1Ç24: +298 milyon TL) açıklamıştır. Euro bazında, net satışlar yıllık %18 artışla 379 milyon Euro’ya ulaşarak hem bizim (369 milyon Euro) hem de piyasa beklentisinin (365 milyon Euro) üzerinde gerçekleşmiştir. 1Ç25’te toplam yolcu sayısı %4, uluslararası yolcu sayısı ise %5 artış göstermiştir. Net satışlardaki artışın yolcu büyümesini aşması, etkin fiyatlama stratejisinin ve yeni iş kollarının katkısını yansıtmaktadır. Havalimanı gelirleri %9 artarken, hizmet gelirleri %30 büyümüştür. Havalimanı segmentinde Almatı, Gürcistan ve Ankara’nın net satış büyümesi sırasıyla %2, %25 ve %18 olurken; hizmet tarafında HAVAS ve BTA’nın net satış artışı %18 ve %16 olarak gerçekleşmiştir. Net borç, 4Ç24'e göre 64 milyon Euro artarak 1.781 milyon Euro’ya yükselmiş; Net Borç/FAVÖK oranı ise 3,6x seviyesinde gerçekleşmiştir. Şirketin 2025 yılı beklentileri şu şekildedir: 1.750–1.850 milyon Euro satış geliri 110–120 milyon toplam yolcu, 75–83 milyon uluslararası yolcu 520–590 milyon Euro FAVÖK Net kârın 2024’ün altında gerçekleşmesi beklenmektedir (2024: 183 milyon Euro) Hisse, yılbaşından bu yana BIST-100 endeksinin %11,7 altında performans göstermiştir. Hisse, 2025 beklentilerine göre 5,3x FD/FAVÖK çarpanıyla işlem görmektedir. Finansal sonuçların hisse üzerindeki etkisini sınırlı negatif olarak değerlendiriyoruz
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri