Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
USD cinsinden net satışlar, güçlü yolcu artışı sayesinde yıllık bazda %5 artışla 6.953 milyon USD’ye yükseldi. Bu rakam, bizim 6.987 milyon USD tahminimiz ve 6.946 milyon USD konsensüs tahminiyle büyük ölçüde uyumludur. Toplam yolcu sayısı yıllık %11 artarken, Toplam Arz Edilen Koltuk Km (AKK) %8 yükseldi ve doluluk oranı yıllık 63 bp artışla %85,6 oldu. Yolcu gelirleri yıllık %6 artış gösterdi; uluslararası ve iç hat segmentleri sırasıyla %5 ve %11 artış kaydetti. Kargo hacmi yıllık %11 artışla 567 bin tona ulaştı, ancak kargo getirilerinin zayıflaması nedeniyle kargo gelirleri yıllık %7 düşüşle 845 milyon USD’ye geriledi. Düzeltilmiş FAVÖK yıllık %14 düşüşle 1.871 milyon USD olarak gerçekleşti; FAVÖK marjı %27’ye geriledi (3Ç24: %33) ve %26,6’lık konsensüs tahminine paralel oldu. Marjın daralması, artan rekabet ve birim gelirlerdeki zayıflamadan kaynaklandı. Yakıt CASK yıllık %8 düşüşle 2,22 USD olurken, personel CASK %14 artışla 2,00 USD’ye yükseldi ve marjlar üzerinde baskı yarattı. Net kar beklentilerin %10 üzerinde 1.378 milyon USD olarak gerçekleşti; bu artış, finansal gelirlerin beklentilerin üzerinde gelmesinden kaynaklandı. Filo büyüklüğü çeyreklik 21 uçak artışla 506’ya ulaştı; sahip olunan uçak sayısı 12 artışla 169’a yükseldi ve sahiplik oranı %32’den %33’e çıktı. Net borç çeyreklik 1,2 milyar USD artarak 7,6 milyar USD’ye ulaştı ve Net Borç/FAVÖK 1,4x oldu.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri