Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Şirketin net satışlarını segment bazında incelediğimizde, 10,58 milyar TL’lik toplam hasılat düşüşüne en büyük katkı 3,76 milyar TL ile Enerji segmentinden gelmiştir. Enerjiyi sırasıyla; 2,15 milyar TL azalışla Kimyasallar, 1,59 milyar TL ile Cam Ev Eşyası, 1,04 milyar TL ile Mimari Camlar, 777,7 milyon TL ile Endüstriyel Camlar, 697 milyon TL ile Cam Ambalaj ve 574 milyon TL ile Diğer segmentler izlemiştir. Üretim ve yatırım faaliyetlerine bakıldığında, şirket 2025/03 dönemi itibarıyla toplamda 7,7 milyar TL tutarında yatırım gerçekleştirmiştir. Bu dönemde 1,3 milyon ton cam, 1,1 milyon ton soda külü ve 0,8 milyon ton endüstriyel hammadde üretimi yapılmıştır. Şirkete ve sektöre dair olumlu yönler: Şirketin ihracat kanadının güçlü olması ve kur artışlarının TL bazında finansallara pozitif yansıması. Segment ve coğrafi çeşitlilik açısından dengeli bir portföye sahip olması. Farklı coğrafyalarda üretim yapması sayesinde, küresel belirsizlik ortamında rekabet avantajı elde etme potansiyeli. Öne çıkan riskler: Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası’nın yeniden sıkı para politikasına yönelmesi, şirketin faaliyet gösterdiği alt sektörlerde talep daralmasına yol açabilir. Şirket, toplam hasılatının %12’sini ABD’deki üretim faaliyetlerinden, ihracatının ise %8’ini ABD’ye gerçekleştirmektedir. ABD Başkanı Donald Trump’ın sık değişen ticaret politikaları bu açıdan potansiyel bir risk oluşturmaktadır. ABD ve Çin’in son tarife indirimi hamlelerine rağmen, küresel ekonomik belirsizlikler devam etmektedir. Bu durum; başta endüstriyel camlar (otomotiv, beyaz eşya, cam elyaf vb.), kimyasallar ve diğer segmentler için 2025 yılında zorlukların sürebileceğine işaret etmektedir.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri