Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
2Ç25’te şirket, yıllık bazda %11 artışla beklentilere paralel 23 milyar TL satış geliri elde etmiştir. Gelirlerdeki reel artışın, hacim, fiyatlandırma ve ambalajlama değişikliklerinden kaynaklandığı, bu unsurların marjlara da katkı sağladığı görülmektedir. Satış hacmi 162 bin ton olarak gerçekleşmiş ve 2Ç24’e göre %5,9 artış göstermiştir. Böylece yıl başından bu yana hacimdeki düşüş %9,6’dan (1Ç25) %2,6’ya gerilemiştir. 2Ç25’te şirketin FAVÖK’ü yıllık bazda %14,9 azalırken, FAVÖK marjı 455 baz puan gerileyerek %14,6 seviyesinde gerçekleşmiştir. Bu düşüşün bir kısmı geçen yılın yüksek bazından kaynaklanmaktadır. Net kâr, daha düşük parasal kazançlar ve daha yüksek faiz maliyetleri nedeniyle yıllık bazda %58 azalmıştır (borçların büyük kısmı EUR cinsindendir). Şirketin net döviz kısa pozisyonu çeyreklik bazda %21 artarken, net borç yıllık bazda %34 yükselmiştir. Net Borç/FAVÖK oranı bir yıl önceki 1,1x’ten 2,2x’e çıkmış olsa da hâlâ görece düşük seviyededir. 2025 yılı için şirketin beklentileri; satış gelirlerinde %3 büyüme ve %17,5 (+/- 0,5%) FAVÖK marjı yönündedir. Geçen yılın yüksek baz etkisi ve mevcut zorlu faaliyet ortamına rağmen finansal sonuçları oldukça iyi değerlendiriyoruz. Finansal sonuçların ardından modelimizi güncelleyecek olup, özellikle marj ve serbest nakit akışı (net borç) görünümü odaklanacağımız temel noktalar olacaktır. Hisse, son 12 aylık verilere göre 4,6x FD/FAVÖK ile işlem görmektedir.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri