Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Yurt İçi ve Yurt Dışı Mağaza Sayısı Artış Gösterdi Yurt içinde toplam mağaza sayısı 819’a ulaştı. Yataş’ın Mart sonu itibariyle kendisine ait perakende mağaza sayısı 97 oldu. 2024 sonundaki 709 bayi sayısı, 722’ye ulaştı. Türkiye genelinde, kendine ait mağazalar ve bayilerle birlikte toplam mağaza sayısı 809’dan 819’a çıktı. Mart sonu itibariyle yurtdışında corner mağazalarla birlikte toplamda ulaşılan mağaza sayısı 287’ye (2024: 280) yükseldi. Operasyonel Karlılık Beklentimizin Hafif Altında Yataş, 1Ç25’te kurum beklentimiz olan 411 milyon TL ve piyasa ortalama beklentisi olan 418 milyon TL’nin hafif altında, yıllık bazda %20,7 azalışla 402 milyon TL FAVÖK kaydederken; FAVÖK marjı yıllık bazda 2,1 puan azalışla %8,8 seviyesinde gerçekleşti. Operasyonel marjlar, hem bizim hem piyasa beklentisinin 0,8 puan altında gerçekleşti. Brüt kar, yıllık bazda %6,8 azalışla 1.557 milyon TL seviyesinde gerçekleşirken, brüt kar marjı yıllık bazda 2,8 puanlık iyileşme ile %34,1 seviyesine yükseldi. Brüt kar marjındaki iyileşmede, etkin maliyet yönetimi etkili oldu. Hedef Fiyat ve Tavsiye Yataş için 36,85 TL seviyesindeki 12 aylık hedef fiyatımızı ve 'AL' yönündeki tavsiyemizi sürdürüyoruz. Genel olarak beklentimizi karşılayan finansal sonuçların ardından tahminlerimizi koruyoruz. Bu doğrultuda, Yataş için 36,85 TL seviyesindeki hedef fiyatımızı ve 'AL' yönündeki tavsiyemizi sürdürüyoruz.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri