Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Türk tüketici şirketlerinin önünde karmaşık bir yıl var. Daha yavaş enflasyon ve baskı altındaki hanehalkı gelirleri, şirketlerin maliyetlerini kontrol etmelerini ve tüketici davranışlarına uygun stratejiler geliştirmelerini gerektiriyor. Organize perakendeciler ve güçlü uluslararası operasyonlara sahip şirketler bu zorlu yılda öne çıkabilir. Ancak, sektör genelinde, şirket bazında ayrışmalar daha belirgin olacak ve kazananlar doğru stratejiler geliştirenler arasından çıkacak.Aefes: Uluslararası operasyonlardaki belirsizlikler nedeniyle tavsiye seviyesi ‘Tut’a düşürüldü. Gıda ve içecek üreticilerinin görünümü karmaşık. Bazı ülkelerde talepte toparlanma görülebilir, bu da hacim bazında büyümeyi destekleyebilir. Ancak, bu şirketlerin performansı, uluslararası operasyonlarının ölçeği ve stratejik yönetimlerine bağlı olacak.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri