Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Meşrubat segmenti, Özbekistan ve Kazakistan’daki güçlü performansın etkisiyle öne çıktı. Hacimler yıllık %9, gelirler %7 artarken, FAVÖK %19 yükselerek 11,8 milyar TL’ye ulaştı. Bira segmentinde ise Türkiye’de zayıf talep ve turizm etkisi hissedilirken, uluslararası operasyonlar dirençli kaldı; ancak gelirler %7, FAVÖK %9 gerileyerek 3,44 milyar TL oldu. Migros tarafında gelirler %8 artarken, FAVÖK %24 artışla 9,4 milyar TL’ye ulaştı ve marj %8,8’e çıktı. Personel ve faaliyet giderleri yüksek baz etkisine rağmen kontrol altında tutuldu. Otomotiv segmentinde gelirler %20 arttı, FAVÖK pozitife dönerek 711 milyon TL oldu; ancak model geçişi ve rekabet baskısı nedeniyle net 142 milyon TL zarar yazıldı. Tarım, Enerji ve Sanayi segmentinde zayıf fiyatlama ve hacim nedeniyle gelirler %31 azaldı, 79 milyon TL net zarar oluştu. Holding’in solo net borcu 3,03 milyar TL seviyesinde. Konsolide Net Borç/FAVÖK oranı 2Ç25’teki 1,5x’ten 3Ç25’te 1,1x’e geriledi. Migros net nakde geçti, Gazlı İçecekler segmenti borçluluğunu belirgin şekilde azalttı. Hisse, 2024’te endeksin %19 üzerinde performans gösterirken, 2025 yılbaşından bugüne (YBB) %21 geride kaldı. Mevcut %40 NAD (Net Aktif Değer) iskontosu uzun vadede alım fırsatı olarak görülüyor; ancak Anadolu Efes’in Rusya operasyonlarına ilişkin belirsizlikler kısa vadeli risk unsuru olmaya devam ediyor.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri