Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
12 Aylık Sonuçlar 2024 yılının tamamına baktığımızda, şirketin satış gelirleri yıllık bazda %9,7 azalarak 34,6 milyar TL'ye geriledi. Brüt kâr marjı, 1 puanlık düşüşle %23,6 seviyesinde gerçekleşirken, brüt kârın bu seviyelerde korunmasında sıkı maliyet yönetimi ve operasyonel verimlilik artışı etkili oldu. 12 aylık dönemde: Yurt içi satışlar geçen yıla göre %8,5 azalarak 25.621 milyon TL’ye, Yurt dışı satışlar ise yıllık %15 azalarak 11.498 milyon TL’ye geriledi. TMS hariç tutulduğunda, net satışlar nominal olarak %43 artmış olacaktı. FAVÖK marjı, 0,4 puanlık düşüşle %15,7 seviyesinde gerçekleşirken, FAVÖK yıllık bazda %12,2 azalarak 5,4 milyar TL olarak hesaplandı. Bu sonuçlarla birlikte, şirketin 12 aylık net dönem kârı %73,6 azalarak 1.513 milyon TL’ye geriledi. Enflasyon muhasebesi uygulanmamış olsaydı, net kâr 2023 yılına göre %7 artmış olacaktı.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri