Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Mavi Giyim’in 2Ç25 net kârı, beklentilerin altında kalarak yıllık bazda %66 düşüşle 231 mn TL oldu. Bu sapmada enflasyon muhasebesinden kaynaklanan parasal kayıp ve özellikle beklentinin üzerinde gerçekleşen net finansman gideri etkili oldu. Finansman gideri geçen yıla göre 197 mn TL’den 389 mn TL’ye yükseldi. FAVÖK 1.503 mn TL ile beklentilere paralel gerçekleşirken FAVÖK marjı faiz oranı etkisiyle %15,7’ye geriledi. Şirket sonuçları genel olarak nötr değerlendirildi. Ciro tarafında, birebir mağaza satışları TL bazında düşüş gösterse de toplam perakende satış adedi artış kaydetti. Konsolide gelirler %3,6 düşüşle 9.564 mn TL seviyesinde ve beklentilerle uyumlu gerçekleşti. Mağaza sayısı hafif azalarak 351 oldu; toplam satış alanı 190 bin m²’ye çıktı. Operasyonel kârlılık beklentilerle uyumlu seyrederken, faaliyet giderlerinin satışlara oranı arttı. Net nakit pozisyonu dönemde gerileyerek 4.450 mn TL’ye indi. Yatırım harcamalarının ciroya oranı %6,1 seviyesinde oldu. Şirket, 2025 yıl sonu beklentilerini revize etti: Ciro büyümesi hedefi aşağı yönlü, FAVÖK marjı beklentisi ise %18+ olarak yukarı yönlü güncellendi. Türkiye operasyonlarında hem perakende hem online satışlarda ağustos–eylül döneminde yüksek büyüme açıklandı. Yıllık mağaza açılış hedeflerinde de güncellemeler yapıldı. Genel olarak finansal sonuçlar beklentilerle uyumlu bulundu; hedef fiyat 61,25 TL ve AL tavsiyesi korunmaktadır.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri