Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Net satışlar, yıllık bazda %15 artışla 876 milyon Euro'ya ulaşarak hem konsensüs (878 milyon Euro) hem de Gedik'in (890 milyon Euro) beklentilerine paralel gerçekleşti. Yurtiçi ve yurtdışı gelirler sırasıyla %17 ve %10 yükseldi. İkinci çeyrekte toplam yolcu sayısı %14, yurtdışı yolcu sayısı %18 ve yurtiçi yolcu sayısı %8 arttı. Arz edilen koltuk km (ASK) %17 artış gösterirken, doluluk oranı yıllık bazda 112 baz puan düşüşle %86,4'e geriledi. Birim başına gelir (RASK) %2 düşüşle 4,41 Euro olurken, uluslararası yolcu sayısındaki güçlü büyümeye rağmen yolcu başına yan gelirler sadece %6 artışla 29,7 Euro'ya yükselerek tahminlerin altında kaldı. FAVÖK, yıllık bazda %10 artışla 252 milyon Euro'ya (konsensüs: 246 milyon Euro, Gedik: 255 milyon Euro) ulaştı. FAVÖK marjı ise 128 baz puan daralarak %28,8'e gerilemesine rağmen, konsensüs tahmini olan %28'in hafif üzerinde gerçekleşti. Birim başına maliyet (CASK) 3,65 Euro ile yatay kalırken, yakıt CASK'ı %20 düşüşle 1,08 Euro'ya, personel CASK'ı ise %31 artışla 0,75 Euro'ya yükseldi. Beklentilerin üzerinde gerçekleşen vergi gideri nedeniyle, net kâr 122 milyon Euro ile konsensüs tahmini olan 136 milyon Euro'nun altında kaldı. Net borç, 2025'in ilk çeyreğine kıyasla 69 milyon Euro azalarak 2,7 milyar Euro'ya geriledi ve Net Borç/FAVÖK rasyosu 3,1x'ten 2,95x'e iyileşti. Sonuçların ardından şirket, 2025 yılına ilişkin beklentilerini revize etti. Buna göre; ASK büyümesi 2024'e kıyasla %14-16 (Önceki: +%12–14), RASK -%4–7 (Önceki: +%4–7), CASK -%4–7 (Önceki: +%4–7), FAVÖK marjı ise %26–27 (Önceki: yatay veya %28,4'ün biraz üzerinde) olarak hedeflendi.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri