Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Şirketin Türkiye hızlı servis restoran sektöründeki %30’luk pazar payı, liderliğini daha da pekiştirecek bir konuma işaret ediyor. Ayrıca, KFC ve Pizza Hut markalarının 2025 başında faaliyetlerini sonlandırmasının ardından bu markalara ait 100’ün üzerinde restoranın devralınması, şirket için agresif bir büyüme fırsatı oluşturuyor. 2025 yılında mağaza sayısında %14, 2026’da ise %10 seviyesinde artış bekleniyor. Ciro tarafında 2025 için yaklaşık %50’lik büyüme ile 41,6 milyar TL’ye, FAVÖK’te ise 8,3 milyar TL’ye ulaşılması öngörülüyor. 2026 tahminlerinde ciro 56 milyar TL’ye, FAVÖK ise 11,6 milyar TL’ye çıkarak marjların %21’in üzerine yükselmesi bekleniyor. Net kâr tahminleri ise 2025 için 5,5 milyar TL, 2026 için 7,3 milyar TL seviyesinde. Bu projeksiyonlar, sektörün sunduğu fırsatlar göz önüne alındığında makul bir görünüm sergiliyor. Önümüzdeki dönemde şirketin büyümesini destekleyecek faktörler arasında dijitalleşme yatırımları da öne çıkıyor. Self-order kiosklar ve çevrim içi sipariş sistemleri sayesinde dijital satış oranı halihazırda %47’ye ulaşmış durumda; yıl sonuna kadar %50’nin üzerine çıkması bekleniyor. Ayrıca Burger King’in menü fiyatlarının McDonald’s’a kıyasla ortalama %15 daha uygun olması, yüksek enflasyon döneminde şirketin rekabet avantajını güçlendiriyor. Bununla birlikte, Türkiye’deki makroekonomik belirsizlikler, gıda hammaddesi maliyetlerindeki artış, KFC’nin yıl sonunda yeniden faaliyete geçmesi ve TFI’ın elindeki yüksek pay oranına bağlı olası hisse satışları potansiyel risk unsurları arasında. Kuruma göre, bu risklere karşın şirketin güçlü büyüme görünümü, pazar payı avantajı ve iskontolu değerlemesi, Tab Gıda hisselerini yatırımcılar açısından cazip kılmaya devam ediyor.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri