Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Şirket 3Ç24 döneminde, piyasa beklentilerinin (5,3 mlr TL) altında, yıllık %43 azalışla 4,4 mlr TL net kar açıkladı. Üçüncü çeyrekte FAVÖK’teki azalma ve parasal kazanç tutarındaki düşüş, net karı baskılayan unsurlar olarak öne çıktı. Şirketin satış gelirleri ise yılın üçüncü çeyreğinde, beklentilerle uyumlu yıllık %9 yükselişle 125,9 mlr TL olarak gerçekleşti. Satış gelirlerinin %87’sini (3Ç23: %89) yurt içindeki BİM mağaza gelirleri oluştururken, FİLE mağaza gelirlerinin toplam gelirler içindeki payı %8 (3Ç23: %6) oldu. 3Ç24 döneminde, BİM’in kendi markalı ürünlerinin satışlar içindeki payı ise %58 (3Ç23: %61) olarak gerçekleşti. 2024 yılının üçüncü çeyreğinde, yeni açılan 253 mağaza sonucunda BİM’in toplam mağaza sayısı 13.377’ye ulaştı. Şirketin FAVÖK’ü, 3Ç24’te beklentilerin üzerinde, yıllık %31 düşüşle 5,4 mlr TL olurken, FAVÖK marjı ise %4,3 (3Ç23: %6,8) seviyesinde gerçekleşti. Bu dönemde şirketin yatırım harcaması ise 4,4 mlr TL’ye (3Ç23: 3 mlr TL) ulaştı. 2Ç24 döneminde 21,5 mlr TL olan net borç pozisyonu, 3Ç24 döneminde 14,5 mlr TL seviyesine düştü. Yorum: Finansalları öncesinde son bir ayda şirket hisseleri endeksten %0,8 pozitif, son üç ayda ise %6,3 negatif ayrıştı. Şirket finansallarının ardından Bim için 747 TL olan hedef fiyatımızı, kısa vadeli “Endeksin Üzerinde Getiri” önerimizi ve uzun vadeli “AL” önerimizi ise koruyoruz
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri