Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Dayanıklı iş modeli ve güçlü ciro artışı sağlama kabiliyetiyle sektör lideri olmaya devam ediyor. Sabit bir EBITDA marjı profiline sahip olması tercih edilmesini sağlıyor. Türk tüketici şirketlerinin önünde karmaşık bir yıl var. Daha yavaş enflasyon ve baskı altındaki hanehalkı gelirleri, şirketlerin maliyetlerini kontrol etmelerini ve tüketici davranışlarına uygun stratejiler geliştirmelerini gerektiriyor. Organize perakendeciler ve güçlü uluslararası operasyonlara sahip şirketler bu zorlu yılda öne çıkabilir. Ancak, sektör genelinde, şirket bazında ayrışmalar daha belirgin olacak ve kazananlar doğru stratejiler geliştirenler arasından çıkacak. Temel Tüketim (Staples):Temel tüketim ürünleri dayanıklılık gösteriyor.Organize gıda perakendecileri, sektördeki diğer oyunculara göre daha avantajlı bir konumda. Şirket bazında performans, işletme modellerindeki esneklik ve operasyonel yetkinliklere bağlı olacak.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri