Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Sektörün en güçlü benzer mağaza büyümesini sergiliyor: Pandemi öncesinde online operasyonların toplam satışlar içindeki payı ~%3 seviyesindeyken, son yıllarda hızla artarak 9A24 itibarıyla %18’in üzerine çıktı (sigara ve alkol hariç). Hızla büyüyen online operasyonlar sayesinde Migros, benzer mağaza büyümesinde son yıllarda rakiplerinden pozitif ayrışıyor. Kipa satın alımının ardından yavaşlayan satış alanı büyümesi, son dört yılda yeniden hızlanarak ~%6,5 seviyelerine ulaştı. Migros’un önümüzdeki iki yılda satış alanında yıllık bazda %5 büyüme kaydedeceğini öngörüyoruz. 2024 yılını %77 büyüme (reel: %11) ile rakiplerinden daha güçlü kapatmasını beklediğimiz Migros’un, 2025’te de %9 reel (%5 m² + %4 LfL) ve %45 nominal satış büyümesi göstermesini öngörüyoruz.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri