Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Ülker Bisküvi, 3Ç2025’te 1.067mn TL ana ortaklık net dönem karı açıkladı (Piyasa Beklentisi: 1.034mn TL; 3Ç2024: 627mn TL). Böylece 9A2025 net dönem karı 4.594mn TL’ye ulaştı (9A2024: 5.868mn TL). Satış gelirleri %4,8 artışla 25,4 milyar TL olurken, 9A2025’te toplam gelir 80,9 milyar TL seviyesinde gerçekleşti. Gelirin %71’i Türkiye’den, %29’u uluslararası pazarlardan elde edildi. Türkiye’de bisküvi, çikolata ve kek kategorilerinde pazar payı %34’tür; Ortadoğu bisküvi %27, Kuzey Afrika bisküvi %14, Orta Asya çikolata %14 paya sahiptir. Brüt kar %13 artışla 7.430mn TL, brüt kar marjı 2,1 puan artışla %29,2 seviyesinde gerçekleşti. Operasyonel giderler %10,5 artarak 3.548mn TL oldu ve faaliyet karı %25,6 yükselişle 4.088mn TL’ye ulaştı. FAVÖK %16,5 artışla 4.507mn TL, FAVÖK marjı 1,8 puan artışla %17,7 olarak kaydedildi. Yurtiçi FAVÖK marjı %19,7’ye yükselirken, yurtdışı FAVÖK marjı %13,7 seviyesine geriledi. Finansman net giderleri 5.539mn TL, parasal kazanç 765mn TL ve vergi gideri 796mn TL sonrası net dönem karı 1.067mn TL oldu. Ülker’in net borç/FAVÖK oranı Eylül 2025’te %1,11 seviyesinde gerçekleşti; 549mn USD’lik açık pozisyonun %63’ü hedge edildi. Finansal yükümlülüklerin %31’i uzun vadeli, %69’u kısa vadeli. Atıştırmalık kategorisinde 3Ç2025 satış hacmi 153 bin ton (%1,3 artış) oldu; bisküvi %59, çikolata %31, kek %10 pay aldı. Bisküvi ve kek hacmi sırasıyla %4,9 ve %1,3 artarken, çikolata %4,8 geriledi. Atıştırmalık cirosu %5 artışla 24,2 milyar TL’ye ulaştı. 3Ç2025’te yurtiçi satış gelirleri %3,1 düşerken, yurtdışı satış gelirleri %26,1 artış gösterdi.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri