Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
BİM, 3Ç2025’te ana ortaklık net kârını %9 düşürerek 5,3 milyar TL açıkladı ancak piyasa beklentisinin üzerinde bir sonuç elde etti. Satış gelirleri yıllık %7 artarak 179,7 milyar TL’ye, brüt kâr ise %21 artarak 36 milyar TL’ye yükseldi ve brüt marj %20,1 oldu. Faaliyet kârı 6,2 milyar TL’ye çıktı. FAVÖK yıllık %82 artışla 13,2 milyar TL’ye yükselirken marj %7,4’e iyileşti. Net finansman giderleri arttı; vergi ve parasal kazanç sonrası net kâr marjı %2,9’a geriledi. Yılın ilk 9 ayında net kâr 11,3 milyar TL olurken geçen yıl aynı dönemde 18,5 milyar TL idi. TMS 29 etkisi hariç bakıldığında, satışlar %42, FAVÖK %65 arttı ve net kâr yıllık %48 artarak 8 milyar TL seviyesinde gerçekleşti. Operasyonel tarafta, aynı mağaza satışları %32 büyüdü, sepet hacmi %35 arttı fakat müşteri trafiği %2,2 geriledi. Türkiye’deki mağaza sayısı 12.568’e çıktı; FİLE, Fas ve Mısır ile toplam mağaza sayısı 14.231’e ulaştı. FİLE mağaza sayısı çeyrekte 312’den 329’a yükseldi.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri