Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Logo Yazılım, 2025 yılının üçüncü çeyreğinde 1,37 milyar TL gelir, 543 milyon TL FAVÖK ve 240 milyon TL net kâr açıkladı. Sonuçlar beklentilere paralel gerçekleşti. Makroekonomik zorluklara rağmen şirket, çift haneli ciro büyümesi ve yüksek kârlılıkla güçlü bir performans sergiledi. SaaS tarafında reel %44’lük büyüme elde edilirken, tekrarlanabilir gelirlerin payı %85’e ulaştı. FAVÖK marjı %40 seviyesinde gerçekleşti. E-servis segmenti güçlü büyümesini sürdürdü. E-fatura, e-arşiv, e-defter ve e-irsaliye hizmetlerinde ilerleme kaydedildi. Müşteri sayısı %10 artışla 218 bine, ERP dışı müşteri sayısı %27 artışla 37,8 bine çıktı. MRR %34 artışla 2,75 milyon dolara, ARR %34 artışla 33 milyon dolara yükseldi. Logo İşbaşı, ön muhasebe ve e-fatura alanında başarılı bir performans sergiledi. Kullanıcı sayısı %13 artışla 76,6 bine, ARPU ise %30 artışla 40 dolara ulaştı. MRR ve ARR her ikisi de %47 oranında büyüdü. Logo Diva Perakende, 8,8 bin kullanım noktasına sahip 135 müşteriyle sürdürülebilir büyümesini sürdürdü. ARPU, düşük gelirli kullanıcıların elenmesiyle %58 artışla 644 dolara çıktı. Peoplise tarafında müşteri sayısı 166 olurken, ARPU %4 artışla 6,2 bin dolara ulaştı. Ancak istihdam piyasasındaki durgunluk nedeniyle ARR %6 düşüşle 1,02 milyon dolara geriledi. Genel olarak finansallar olumlu değerlendiriliyor. Logo Yazılım’ın reel büyüme iştahını koruyacağı öngörülüyor. Şirket için 252,88 TL hedef fiyat ve “AL” tavsiyesi sürdürülüyor.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri