Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Yan işlerde (e-grocery, yemek teslimatı vb.) büyüme fırsatları ve süpermarket segmentindeki sınırlı rekabet avantaj sağlıyor. Güçlü büyüme görünümü nedeniyle tercih ediliyor. Türk tüketici şirketlerinin önünde karmaşık bir yıl var. Daha yavaş enflasyon ve baskı altındaki hanehalkı gelirleri, şirketlerin maliyetlerini kontrol etmelerini ve tüketici davranışlarına uygun stratejiler geliştirmelerini gerektiriyor. Organize perakendeciler ve güçlü uluslararası operasyonlara sahip şirketler bu zorlu yılda öne çıkabilir. Ancak, sektör genelinde, şirket bazında ayrışmalar daha belirgin olacak ve kazananlar doğru stratejiler geliştirenler arasından çıkacak. Temel Tüketim (Staples):Temel tüketim ürünleri dayanıklılık gösteriyor.Organize gıda perakendecileri, sektördeki diğer oyunculara göre daha avantajlı bir konumda. Şirket bazında performans, işletme modellerindeki esneklik ve operasyonel yetkinliklere bağlı olacak.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri