Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Şişecam 3Ç25’te toplam satış gelirleri yıllık %6 düşüşle 53,9 milyar TL olarak gerçekleşti; uluslararası satışların payı %37 oldu. Cam ambalaj segmentinde alkollü içecek kategorisindeki zayıf talep ve HORECA sektöründeki düşüş nedeniyle satış hacmi yıllık %4 geriledi. Mimari cam segmenti %2 artış gösterirken, endüstriyel cam ve cam el eşyalar segmentlerinde sırasıyla %3 ve %14 düşüş yaşandı. Kimyasalların soda külü alt segmentinde satış hacmi %13, krom alt segmentinde %30 azaldı. FAVÖK yıllık %72 artışla 6,5 milyar TL’ye yükselerek beklentilerin hafif üzerinde gerçekleşti ve FAVÖK marjı %12 oldu. Net kar ise yıllık %27 artışla 1,5 milyar TL seviyesinde, piyasa beklentilerinin altında kaldı. Net karı olumsuz etkileyen unsurlar arasında Tuzla gayrimenkul satışından kaynaklı 1,2 milyar TL zarar, Rekabet Kurulu cezası ve 1,5 milyar TL ertelenmiş vergi gideri bulunurken, net finansman giderlerindeki düşüş ve parasal kazançlar net karı destekledi. Net borç 114,1 milyar TL’ye yükseldi, Net Borç/FAVÖK rasyosu 6,64x’e geriledi. 3Ç25 sonuçlarının ardından Şişecam için hisse başı hedef fiyat 54,80 TL olarak korunmuş; kısa vadeli “Endekse Paralel Getiri” ve uzun vadeli “AL” önerileri değişmemiştir.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri