Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Şirketin operasyonel gelişmelerine baktığımızda: • 2025 yılı 1. çeyreğinde, satışların yüzde 23’ünü oluşturan Skoda markası hariç olmak üzere, şirketin toplam satışları geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 1,21 oranında (360 adet) artarak 30.105 adede ulaşmıştır. Skoda markası dahil edildiğinde ise toplam satışlar, önceki yıla göre yüzde 8,35 oranında azalarak 39.279 adet seviyesinde gerçekleşmiştir. • Segment bazında incelendiğinde, ‘Binek’ araç satışları yüzde 11,56, ‘Lüks’ araç satışları ise yüzde 8,65 oranında artış göstermiştir. Buna karşılık, ‘Ağır Ticari’ araç satışlarında yüzde 15,75 ve ‘Hafif Ticari’ araç satışlarında yüzde 43,31 oranlarında daralma yaşanmıştır. Toptan satışların yüzde 78’i ‘Binek’ araçlardan oluşurken, bu araçların yüzde 12’si ‘Lüks’ segmentindedir. ‘Hafif Ticari’ araçların toptan satışlardaki payı yüzde 20, ‘Ağır Ticari’ araçların payı ise yüzde 2 seviyesindedir. • Skoda markası dahil olmak üzere, 2025 yılı 1. çeyrek sonunda şirketin perakende pazar payı, geçen yılın aynı dönemindeki yüzde 13,2 seviyesinden yüzde 14,4’e yükselmiştir. Şirketin 2025 yılına ilişkin beklentileri şu şekildedir: Şirket, toplam otomotiv pazarı satışlarına ilişkin olarak 1,0 milyon adetlik bir beklenti içindedir (2024’te gerçekleşen satış adedi: 1 milyon 217 bin). Şirketin, Skoda markası hariç olmak üzere kendi satışlarına ilişkin öngörüsü ise 115 bin adedin üzerindedir (2024’te gerçekleşen: 145.368 adet). Ayrıca şirket, 2025 yılında 5,3 milyar TL tutarında yatırım harcaması yapmayı planlamaktadır (2024’te gerçekleşen: 4,4 milyar TL).
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri