Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Coca-Cola İçecek (CCI), 3Ç25’te 7,18 milyar TL net kâr açıkladı ve bu sonuç hem piyasa beklentisinin (%6,6) hem de kurum beklentisinin (%2) üzerinde gerçekleşti. Net kâr yıllık bazda %4,2 arttı. Güçlü brüt kârlılık, kontrollü operasyonel giderler ve geçen yılki tek seferlik zararların tekrarlanmaması kârlılığı destekledi. Ayrıca, kur farkı giderlerinin azalmasıyla finansman giderleri %19,5 azaldı. Buna karşın, parasal kazançların gerilemesi ve vergi giderlerindeki artış kârı sınırladı. Toplam satış hacmi yıllık %8,9 artışla 477 milyon ünite kasaya ulaştı. Türkiye satış hacmi zayıf talep, düşük alım gücü ve su kategorisinin geri plana alınması nedeniyle %1,7 daraldı. Uluslararası operasyonlar ise Kazakistan, Özbekistan ve diğer pazarlardaki güçlü performansla %16,1 büyüdü. Küçük paketlerin toplam satıştaki payı %29,4, yerinde tüketim kanalının payı ise %30,5 oldu. TMS-29 etkisiyle net satış gelirleri yıllık %6,7 artışla 52,2 milyar TL’ye çıktı. Brüt kâr marjı %38,1’e, FAVÖK %19,4 artışla 11,7 milyar TL’ye yükseldi. FAVÖK marjı yıllık 2,4 puan artarak %22,5’e ulaştı. Net borç 580 milyon dolar olurken Net Borç/FAVÖK oranı 0,8x’e geriledi (2024: 1,02x). Şirket, 9A25’te serbest nakit akışını 4,8 milyar TL’ye çıkardı (9A24: -2,6 milyar TL). 2025 için CCI, orta tek haneli konsolide hacim büyümesi, yatay FAVÖK marjı ve orta tek haneli net satış gelir artışı bekliyor. TMS-29 etkisi hariç olarak ise kur etkisinden arındırılmış gelirlerde düşük yirmili oranlarda büyüme öngörülüyor.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri