Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Rekabet Kurulu’nun onayını takiben birleşme işlemlerinin tamamlanması ve satışların finansallara yansımasının en erken Mayıs–Haziran 2025 döneminde gerçekleşmesini varsaysak dahi, bu durum modelimizde kayda değer bir değişiklik yaratmadığı için beklentilerimizde şu aşamada herhangi bir revizyona gitmiyoruz. ➢ Stellantis birleşmesi kapsamında Şirket’in pazar payı 2023 yılında %34 seviyesindeyken, son verilere göre bu oran %25,8’e gerilemiştir. Detaylara bakıldığında, ODMD verilerine göre birleşme sonrası Tofaş’ın pazar payı potansiyeli 2023 yılında otomobil segmentinde %31, hafif ticari araç segmentinde %44,8 ve toplam pazarda %34 seviyesindeydi. 2024 yılında ise bu oranlar sırasıyla %24,1, %41,3 ve %27,7’ye gerilemiştir. Ocak–Mart 2025 dönemi verilerine göre ise Tofaş’ın pazar payı potansiyeli otomobil segmentinde %21,6’ya, hafif ticari araç segmentinde %43,7’ye ve toplam pazarda %25,8’e gerilemiştir. Yıldan yıla görülen bu düşüşte, her iki gruba ait satışlardaki azalma etkili olmuştur. (Raporun sonunda FCA ve PSA gruplarına ait modellerin 2023, 2024 ve Ocak–Mart 2025 dönemlerine ilişkin ODMD satış verilerine yer verilmiştir.)
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri